28 Ocak 2014 Salı

Kaspersky Anti-Virüs 2014 Full Sürüm İndir

Yenilenen arayüzü ve gelişmiş koruma özellikleri ile Kaspersky Anti-Virus yazılımının 2014 sürümüdür. Türkçe dil desteği sunan ödüllü güvenlik yazılımının son sürümünü bilgisayarınıza kurarak kişisel verilerinizi koruyabilir, bilgisayarınızın tam performansında çalışmasını sağlayabilirsiniz. Her gün türeyen binlerce kötü amaçlı yazılımlara karşı sisteminizi koruyan Kaspersky Anti-Virus 2014, bulut teknolojisini kullanır. Böylece son güvenlik tehditlerine karşı gerçek zamanlı olarak koruma sağlar. Son güvenlik güncellemelerini sisteminizi yormadan otomatik olarak alır ve olası tehditlerden etkinlenmenizi engeller. Virüs, truva atı, solucan, casus yazılımlar ve daha nice sisteminize farkında olmadan sızan kötü niyetli yazılımlara karşı kalkan görevini üstlenir. Web adreslerini inceler ve kimliğinizi açığa çıkarabilecek siteleri tespit ederek hassas verilerinizi korur. İşletim sisteminizin ve uygulamalarınızın güncel olup olmadığını denetler, güncel değilse sizi uyarır.

Full Crackli Sürümüdür.Kaspersky tavsiyemizdir.Diğer antivirüs programlarına göre daha iyi koruna sağlar.


1 yorum:

  1. Çok Saol Be Kardeşim Ben Bunu Arıyordum Kaç Sitede Aradım Bulamadım

    YanıtlaSil